LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Dobro poslovanje Gorenja

Skupini Gorenje rastejo prihodki in dobiček
Ključne besede: Gorenje, prihodki, dobiček, Evropa, Asko
V Skupini Gorenje so letos ustvarili za skoraj 624 milijonov evrov prihodkov od prodaje, kar je za dobrih  7 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček pa je skupina več kot podvojila in je znašal dobre 4 milijone evrov. Povečala se je tudi prodaja velikih in malih gospodinjskih aparatov ter premijskih aparatov. Največjo rast prodaje so dosegli  na trgih zunaj Evrope, na trgih Beneluksa ter na trgih Vzhodne Evrope. V prvem polletju so povečali prodajo predvsem v Severni Ameriki, Avstraliji, na Bližnjem in Daljnem vzhodu, Kavkazu ter v Aziji, s čimer znižujejo odvisnost od evropskih trgov.   Za dobrih 11 odstotkov se je povečala tudi prodaja njihovih premijskih blagovnih znamk Asko, Atag ter aparatov znamk Pelgrim in Etna. V strukturi prihodkov od prodaje velikih gospodinjskih aparatov se je delež inovativnih aparatov s tem povečal na 21,6 odstotka, premijski aparati pa predstavljajo že skoraj 30 odstotkov. Rast so beležili tudi pri blagovni znamki Gorenje. Za več kot petino so povečali prihodke od prodaje pomivalnih aparatov ter za skoraj 28 odstotkov prodajo malih gospodinjskih aparatov.   Med ključnimi razvojnimi novostmi letošnjega leta so novi vgradni hladilno-zamrzovalni aparati za blagovni znamki Gorenje in Pelgrim, novi samostojni štedilniki za blagovno znamko Gorenje, hladilnik Gorenje Retro Special Edition, zasnovan v sodelovanju s Volkswagnom ter prenovljena dizajnska linija aparatov Gorenje Ora Ito 2.