LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

LJUDJE se ZGRAŽAJO nad reklamo: »Kako ste si drznili, kdo bo sploh kupil IZDELEK s takšnim OGLASOM?«

No, nekateri pa oglas zagovarjajo
Ključne besede: oglas, modna, hiša, ličilo, šminka, Gucci, kampanja, nepopolnost, zob, zobje, nasmeh, neverjetno, zgražanje
Modna hiša Gucci je izdala novo promocijsko kampanjo. A ta je, vse odkar so objavili prvo objavo na Instagramu, sprožila zgražanja in številne debate. Nekateri so prepričani, da s takšnim oglasom zagotovo nihče ne bi kupil šminke. »Bolje bi bilo, da bi ta denar, ki so ga namenili za oglas, namenili za popravilo zob.« Večina ljudi se je tako nad oglasom zgražala, se pa je našlo nekaj takšnih, ki so bili navdušeni nad tem, da se je končno našel nekdo, ki je naredil oglas brez filtrov, brez tiste popolnosti in prikrivanja.  Ljudje so nad oglasom precej kritični! Kaj pa ti misliš, so "usekali mimo"? Kreativni direktor Guccija, Alessandro Micele, je razložil, da je sporočilo te kampanje to, da je šminka nekaj poetičnega in občasnega. Nekaj, kar lahko dekle doda svojemu obrazu. Šminka je čarobnost, povezana z drugimi detajli neke osebe. »Ženskam želimo sporočiti, naj bodo pogumne, naj bodo močne in lepe!«. V kampanji se pojavljajo znana imena svetovne glasbene in modne scene. Ne glede na to, ali so njihove ustnice in zobe popolni ali pa nepopolni.