LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Meščani v šoku, ko so videli, KAKŠEN TOVORNJAK se vozi po ulicah! Je to neslana šala?!

Našli provokativen način oglaševanja, da bi ljudi pozvali k cepljenju
Ključne besede: tovornjak, pogrebni zavod, reklama, oglas, cepljenje, bizarno, šok, Amerika, mesto, ulica
Po ulicah ameriške zvezne države Severna Karolina se vozi črn tovornjak, ki z napisom na svoji prikolici privablja številne poglede. Z velikimi belimi črkami namreč na njem piše: ''Ne cepite se!'' Pa vendar gre za provokativen in sarkastičen napis, ki ljudi ne želi odvračati od cepljenja, ampak jih k temu spodbuditi.Sprva so mislili, da gre za tovornjak pogrebnega zavoda, kjer so se odločili na precej nenavaden način ljudi pozvati k cepljenju, a je resnica povsem drugačna. Pogrebni zavod ''Wilmore Funeral Home'' sploh ne obstaja in gre v resnici za izmišljeno ime oz. je neko podjetje tovornjak najelo za reklamo, da bi na takšen način ljudi pozval k cepljenju. Ko pa klikneš na spletno stran, kjer oglašujejo reklamo, pa piše tole!''Cepi se zdaj! Če se ne boš, se vidimo kmalu!'' pa piše na spletni strani, ki je napisana na tovornjaku in je bil prav tako ustanovljena zgolj za reklamo. V Ameriki je veliko ljudi že umrlo za koronavirusom, zato bi radi to zaustavili in so se lotili precej bizarnga oglaševanja. Do zdaj se je v Ameriki pocepilo 181 milijonov ljudi, še 45 % pa se jih mora cepiti, da bi se epidemija zaustavila.  I found the guy who paid to have the ‘Don’t get vaccinated’ billboard driven around uptown Charlotte Sunday.No, Wilmore Funeral Home is not real.Yes, it is a pro-vaccine message.Full story tonight on @WBTV_News at 11. pic.twitter.com/14s4uJetvR — Alex Giles WBTV (@AlexGilesNews) September 21, 2021