LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Lažni Božiček kosmodiska: Sandi Češko, eden najbogatejših Slovencev, je obogatel s kosmodiskom – šlo je za eno največjih tranzicijskih prevar

Ali po njem res ni povpraševanja, ker Slovenci nimamo več težav s hrbtenico?
Ključne besede: Kosmodisk, prevara, lažni božiček, Sandi Češko, bogastvo, hrbtenica, reklama
Desetletja je iz plastike narejen masažni pripomoček kosmodisk veljal za veliko prodajno uspešnico, ki je obnorela Slovence, prepričane, da si bodo z njim odpravili bolečine, a je nenadoma utonila v pozabo. Še vedno ga oglašujejo in ponujajo za 65,98 evra, a kaj, ko ga ni mogoče kupiti, ker »ni na voljo«. Ali po njem res ni povpraševanja, ker Slovenci nimamo več težav s hrbtenico?Kosmodisk naj bi bil učinkovita in enostavna rešitev za bolečine v hrbtu. Unikatna rebra »KosmodiskSystem«, kot je zapisano na spletnih straneh, so klinično preizkušene naprave, ki so jih za lajšanje in zdravljenje bolečin v hrbtu in hrbtenici oblikovali strokovnjaki. Ob vseh informacijah, ko je še navedeno, da so kar 80-odstotno olajšanje bolečin v hrbtu potrdili skupni rezultati raziskav, seveda ni mogoče izvedeti, kateri strokovnjaki so oblikovali izdelek, znan ni niti vzorec sodelujočih, na podlagi česar bi bil lahko ugotovljen odstotek izboljšanja v hrbtu.Ali bi strokovnjaki specialisti s področja ortopedije bili pripravljeni priporočati pacientom takšen izdelek, če vemo, da vanj sprva ni najbolj zaupal niti Sandi Češko, ustanovitelj podjetja Studia Moderna, ki mu je kosmodisk nato skozi desetletja prinašal zlata jajca? Kaj so o kosmodisku za Reporter povedali v Ortopedski bolnišnici Valdoltra ter Ortopedski kliniki Univerzitetnega kliničnega centra v Ljubljani?»Četudi jim ne pomaga, so ljudje še vedno prepričani, da jim je, kajti placebo ima v medicini svoje mesto, četudi ni dokazljiv,« je pojasnil ortoped Primož Povhe iz Splošne bolnišnice Brežice, ki je prepričan, da so ljudje pripravljeni kupiti vse mogoče, kadar jih boli.Kdo si je za televizijsko prodajo kosmodiska, pri kateri so sodelovali vzhodnoevropski zdravniki, gospodinje, športniki in znane osebnosti, izmislil slogan »Zgleda neumno, a deluje?« Kaj je mogoče izvedeti o »izumitelju« tega uspešnega pripomočka iz plastike, ki ga je letno kupilo 100.000 kupcev, podjetje Studio Moderna z začetki delovanja v letu 1992 pa je prav zaradi uspešne prodaje doma in v 21 državah, postalo prva slovenska multinacionalka.Kje vse je aktiven Sandi Češko po prodaji Studia Moderna in ko sta z ženo Livio Dolanc še vedno na drugem mestu na lestvici najbogatejših Slovencev revije Manager?Več o tem pa si preberite tukaj!VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24