LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022

iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij
Ključne besede: iprom, valicon, raziskava, medijska, potrošnja
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah. Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik. Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Hvala za vaš doprinos. iPROM in Valicon